fredag 6. april 2012

Heldige meg!

Jeg må være inne i en god periode når det gjelder det å få ting og å vinne!! Jeg har vunnet flere ganger de siste ukene og jeg som aldri vinner noenting.. hmmmm..

For en tid tilbake vant jeg i en give away på bloggen handarbeidsglede.blogspot.com som jeg har skrevet om tidligere. Var på middagservering på grendehuset og vant jammen en middag der også, slik at jeg kan komme å få meg en middag neste gang de har servering. Så kjøpte jeg meg et flax lodd (noe jeg sjelden gjør) og vant jammen 75 kr på det!! På tirsdag var jeg på helselagsmøte og tok noen lodd, der vant jeg 2 påske eggevarmere, et gult kubbelys og et lite pinnsvin.. Så på toppen av alt lå det pakke i posten til meg på onsdag, jeg vant på en give away til!  på bloggen smykkas.blogspot.com




masse kjempefine hekla ting, gule blomster, kulepenn og englesmykker!! De var sååå fine! og et hyggelig kort. Og mobilholder har jeg tenkt å lage meg selv lenge nå, men har ikke fått tid til det.. men det var jo en i pakken, som passer telefonen min perfekt!!

Har nå derfor levert lotto!! Har jeg sjanse på lottogevinst må det være nå!..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar