mandag 22. april 2013

Hekling

Har hatt en arbeidsom helg igjen. Arbeidshelg og heklehelg. Resultatet ble 17 trekk til hapå glassene. Altså lyslykter..



De ligger jo igjen i skapet mitt på jobb, så bilder har jeg ikke.. 
Kollegaen min hadde med seg et Norges glass hun ønsket trekk til også, så da ble det et i hvitt. 

I bytte fikk jeg dette: 


Kollegaen min kjenner meg veldig godt!! For dette er det beste jeg vet. Og neste gang jeg har en frikveld.. natt, det tror jeg er neste lørdag så skal jeg kose meg med pledd, rødvin, cheesdodles og kvikklunsj :) Måtte uka gå veldig fort!!


2 kommentarer:

  1. Det var et godt bytte! Virkelig lørdagskos!!! :)

    De lyktene blir så flotte. Og hver gang du legger ut bilde, så kommer jeg på at jeg også må få laget meg sånne. Men nå er det snart helt lyse sommernetter hos oss, så da blir det ikke før til høsten.

    Håper du får ei strålende uke! :)

    SvarSlett
  2. Lyse sommernette ja, det savner jeg fra tiden i nord... Blir jo litt lysere her å da, akkurat mørkt nok til å ha masse lyslykter på verandaen om kveldene.
    Strålende uke ønskes deg også!

    SvarSlett