onsdag 3. april 2013

Påskelørdag

Jeg jobbet jo hele påsken i år, men med litt bytting her og der med en kollega som også jobbet hele påsken fikk jeg et døgn fri. Så påskelørdag sto jeg opp tidlig, ordnet hunder, pakket bilen og kjørte avsted. Det ble meldt om fint vær og solen begynte å skinne og varme når jeg var halvvegs.



Siste biten opp til hytta. Kjører langs dalen, helt perfekte forhold denne påsken.


Disse buskene foran hytta er ikke store, ble bare store på bilde. De forsvinner til våren nå jeg skal ha med hundene opp, for de er helt perfekte å kjerve langlina i...

Det ble sol å strikking hele dagen. Må pleie fregnene litt.. Og bror disket opp med middag før jeg måtte vende snuta hjemover igjen..
Men selv om det ble en lang dag ble den vellykket. Det er noe med tradisjonene at man skal på hytta i påsken.. og det fikk jeg til i år også :)



2 kommentarer:

  1. Så kos med hytte og påsketradisjoner :) Er lite med denslags i min fam. les både hytte og tradisjoner... men en vakker dag skal jeg kjøpe meg en sommarstuga da skal jeg lage mine egne... Håper det går bra ørene til hunden.

    SvarSlett
  2. Godt du fikk sol på hytte-fri-døgnet ditt! Får håpe det varer sånn at du kan få en forsinket påskeferie på hytta ei helg snart! :)

    SvarSlett