onsdag 10. april 2013

Lue

Har strikket en elg jeger lue de to siste jobbenettene mine. Er sendt til jegeren for prøving og synsing. Derfor har jeg ikke presset den enda. Vet ikke om den er helt passe, for jeg har som vanlig ingen oppskrift. 



Har brukt Dahle Falk, pinner 3,5. Fargen har nok gått ut for jeg har lett litt etter mer av denne fargen. Den er selvlysende gul, knall GUL og synes veldig godt i skogen.  Har brukt vanlig svart til mønster. 

Håper den passer, hvis ikke får jeg rekke opp å begynne på nytt. Har god tid for det er lenge til elgjakta begynner..



3 kommentarer:

  1. Har et par halvferdige votter med disse elgene på, spørs kanskje om jeg skal prøve å få ferdig de før neste votte-sesong, hvis jeg rekker ;o) Det er i hvertfall helt sikkert at det blir en del latter når folk ser dem!

    SvarSlett
    Svar
    1. De må du få gjort ferdig, disse elgene er jo så populære. Tror jeg må lage meg en slik lue selv også..

      Slett
  2. Så kule luer :)

    SvarSlett